Tja Emma Här!!

Tjo Nu äre Emma som Skriver :D  Min dag har varit fantastisk (Ingen Runa på HELA dagen)  eller nja nästan nu är hon ju här xD jag har varit på cup idag :P hihi gjorde ett mål :P det gick super :D såg även en kille Runa har snackat om (För en gångs skull har hon ricktigt bra smak på killar)  fast jag vet ju en hemlis som ingen annan vet :P men den berättar jag inte hihi :P
I morgon har hon lovat att följa med och se på min cup :P hon skulle ju inte följa med i dag
(och är för lat)
vi får se om det håller xD

Ikväll ska vi bah chilla och se på film tillsammans :P
fett kul syrra man har xD
Nu ska jag gå och se vart hon har tagit vägen :P
hon hade glömt att logga ut hihii :P pusshej<3



jag och Runa på nyår :P fett skojj<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0