hade lite tråkigt :P spelade cup match idag :P 0-0 :(

Stora Hur du vill att din kille ska va testet:
Kopiera och svara:)


Jag gillar hår som är..


[x] Brunt

[x] Blont

[ ] Rött

[x] Svart

[ ] Färgat i en galen färg

[x] Kort, eller "normal längd"

[  ] Långhårig


Jag faller för ögon som är..
[x] Blå

[x] Gröna

[x] Bruna

[  ] Bakom glasögon

[ ] Drogade

[  ] I linser som är onaturliga

[  ] Stora

[x] Normalstora

[  ] Små

[x] Som blinkar flörtigt

[  ] Svarta




Jag gillar killar som är...
[x] Långa

[x] Lika långa som mig

[ ] Korta

[  ] Kortare än mig

[x] Utåtriktade

[  ] Blyga

[x] Vältränade

[/] Smala/normala

[  ] Väldigt flörtiga mot alla

[  ] Playiga

[  ] Beroende av sin dator     

[x] Fotbollsspelare

[/] innebandyspelare

[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd

[ ] Tränar på gym

[  ] Nazister 


Det är snyggt när killar...
[  ] Har tatueringar över hela kroppen

[ ] En liten tatuering

[/] Piercing i ögonbrynet

[  ] Använder speedos

[/]  Snaggar sig (beror på)

[  ] Har längre hår än mig

[  ] Inte rakar sitt ansikte

[  ] Använder kajal 

[/] Alltid har keps på sig

[x] Har märkeskläder

[  ] Är modenörd

[x] Har häng


Detta säger allt om en kille...
[/] Hans kläder

[/] Hans moppe

[x] Hans leende

[ ] Hur ofta han är med kompisar




Det är gulligt när killar...
[x] Ringer ofta

[ ] Smsar non stop

[x] Är svartsjuka

[x] Försöker bli kompis med mina föräldrar

[x] Ger mig små presenter

[  ] Köper mina underkläder

[  ] Lyssnar på Britney Spears

[  ] Gråter till filmer

[ ] Pratar om giftermål och barn

[  ] Har tandställning

[  ] Totalt skiter i sina betyg

[x] Kan sjunga/spela instrument riktigt bra

[/] Skriver egna låtar

[/] Är lite pluggis  

[  ] Är mycket pluggis

[  ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka

[x] Slåss för mig


Detta står jag INTE ut med...
[x] Kaxiga killar

[/] Blyga killar

[x] Killar som slår ner folk

[x] Nazister

[/] Överbeskyddande killar

[ ] Sportnördar

[ ] Killar som har nära tjejkompisar

[x] Killar som spelar WoW

[x] Homofober

[  ] Killar som kör moppe

[x] killar som är i stallet

[  ] Killar som ALDRIG tänker på nåt annat än mig

[x] Killar som trakasserar folk

[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn

[x] Killar som super sig packade varje helg

[x] Killar som röker och snusar
Kommentarer
Postat av: Anonym

då ä ja perfekt ;)

2010-07-04 @ 14:41:01
Postat av: Anonym

svar:det är du säkert :)

2010-07-04 @ 20:25:11
Postat av: Anonym

svar: va bra;)

2010-07-04 @ 21:20:29
Postat av: Runa

svar:Underbart :D

2010-07-05 @ 17:16:14
Postat av: Anonym

Svar:Visst ä de :D

2010-07-24 @ 16:29:15
Postat av: Anonym

ja super!

2010-07-25 @ 13:17:19
Postat av: Anonym

ja super!

2010-07-25 @ 13:17:24
Postat av: Anonym

svar: hoppas vi ses snart :D

2010-07-25 @ 15:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0