två dagar kvar!!

bara två dagar kvar och sen blire sommarlov!!
idag så hade vi frilufsdag :P
det börja regna :S
men vi var ialla fall på nolia och körde brännboll och någon annan sport som jag inte kan minnas namnet på :)
jag tyckte vi var skit bra på brännbollen xD "host"
imorgon har vi sovmorgon :D fett najjs :D
sen går vi bara i skolan i två timmar :)
sen blire att fara på min kusins student :) och fika hemma hos dom sedan :)
just för tillfället sitter jag hemma och väntar på att min lilla Emma ska komma hem från William :) jag orkade inte följa med hehe :] <3
som jag sa man får en andra chans... det förkänar alla... men en tredje... visst tredje gången gillt... men ..
Kommentarer
Postat av: ylvo..

..<3

2010-06-10 @ 13:17:28
URL: http://ylvanormans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0