Chacha :P

Idag har jag inte gjort så mkt.. skolan typ bah :)
igår var jag och ylva på stan :P vi två slutade 11 :P för vi hade ingen spec engelsa fett najjs :P

på lunchen drog jag milton och ylva och åt på subway "vet ej hur det stavas"

vi drog sedan tillbaka till skolan för att milton hade spanska :) men då hade inte jag och ylva något att göra så då drog vi till stan :P
träffa mamma så jag fick lite pengar :P
fett kul dag med Ylva :P

vi drog till baka till skolan sen :) jag skulle på gitarren :P hehe med milton dårå :)
sen vart det träning :P

skulle ha träning idag. men hade ingen som kunde köra :/ hmm kul att typ gå tre mil xD




Kommentarer
Postat av: *majalinder

härligt, finfint här:)

2010-05-07 @ 12:11:16
URL: http://baramajaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0