Jag fattar inget bara.

Jag vet att det är mig du snackar om.
jag vet att du är jävligt förbannad.
men jag vet inte vad jag har gjort som har fått dig på så dåligt humör.
vad äre jag inte berättar för dig.
Du har fan varit min bästa kompis sen 8 år tillbaka.
jag har berättat allt för dig.
du vet att jag älskar dig. men om du inte berättar om vad jag har gjort för fel, kan jag inte göra något åt det heller.
just nu har jag inte en blekaste aning om vad det är som hälst.

men jag hoppas att vi klarar oss igenom det här också. som vi gjort med allt annat <3
även om det här kanske inte slutar som jag hoppas kommer jag aldrig glömma dom dagarna jag var lycklig.



men du verkar ju ha det bättre utan mig.
du har ju tydligen redan hittat en ny ...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0