kommer bli en tråkig vecka.

Den här veckan kommer inte alls bli så himmla kul.
kunde inte spela klart matchen igår
spelade typ 3-5 min  :S

Så nu har jag tränings förbud i en hel vecka! :O
inte kul -.-

aja igår när vi hade kommit hem strövade typ bah jag och min lilla syrra Emma runt på gården hehe.

sen senare på kvällen träffade jag sara nere på näset :P fett skojj :P
hundarna badade :P sen for vi och köpte glass hehe :P

vi var kvar på affärn ett tag :P sedan komme ludde förbi :)

sen drog jag och sara tillbaka till näset och typ chilla :P hehe vi gunga :P


Idag ska jag fara till holmsund igen :P ska se min lilla syrra spela match :) det blir bra det :)



tyckte bah att den var almänt söt :] har inga bilder på mattes dator -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0