Sjuk idag.

Igår så drog jag till milton efter skolan och träffade dena filur <3

 Nisse heter han.
han är skit gullig :) han är en guld hamster :)


Här kommer även bilden som jag ritade i måndags :)


ni får gärna komentera om ni har några förslag som kan göra den bättre :)

Idag jat jag bara varit Hemma. när jag vaknade i morse hade jag en sån himla huvud värk, så mamma tyckte att jag skulle stanna hemma :) det har gått över för det mästa :) så jag ska nog gå ut lite i solen :) och sola lite :P

fast det är ju synd att jag inte blir så himmla brun :) hehe. men sånt är livet :)

Hilda komme även hem från spanien igår :) blir kul att träffa henne i morgon :D längtar :)
hon var där på ett fotbolls läger :)

Här kommer lite bilder från promenaden igår :)



mhm det kanske inte liknar en promenad :) men det var det :)
En väldig rolig promenad ialla fall :D

puss hare :) nu komme mormor så nu ska jag gå ut och sola :) hehe

Kommentarer
Postat av: >> BARAMAJAAS <<

ofta du ritat den där bilden själv?:o

2010-05-19 @ 20:26:32
URL: http://baramajaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0