Skolan..

Igår när jag var hos Emma såg vi först på filmen vi egentligen skulle se hemma hos mig på lördagen men så vart det ju inte :) så vi såg den igår istället :) när vi gick ut efter filmen så var det strålade sol så vi låg på studsmattan och solade ett tag :P fett najjs :P 
 sen fick hon lov att springa efter mimmi (min hund) och Eliot (Hennes hund)

Hon vart lerig hehehe.
mimmi hade varit i någon lera som hon fick på sig xD mysigt xD
ja jag fick då en trevlig promenad och hon fick en "trevlig" spring tur hehe.

sen skulle hon på sin träning :P hon har bytt lag :) från sandåkern till uik :)

så då for jag hem :P när jag komme hem gjorde jag detta ( kratta gården, städa rummet, spela gitarr, rita, hjälpte mamma i trädgården och durcha)
jag vet inte om jag gjorde så mkt mer :P inte som jag minns i alla fall :P

(kommer en bild sedan på vad jag ritade)

Nu sitter jag då på skolan och har spec engelska :P

skit skönt väder :D synd att man måste sitta inne xD

Blir ingen träning ikväll :/ får ju inte träna på hela veckan :S det suger :(

men nästa vecka hoppas jag :D



Har inte heller några bilder på dena dator. så det blir en gammal bild :)

trevlig promenad med dessa två filurer

Linnea Till Vänster Och Milton Till Höger :D

MVH: RUNA HÖRNLUND :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0