...

i slutenden visar det sig hur vänner egentligen är.,., bryr dom sig? snackar dom skit?
människor man aldrig trodde skulle överge en..lämnar en när man mest behöver dom..
allt kan vända bara på en dag... och det har jag fått i bevis nu..
så som du betede dig är ett bevis över att du iaf inte valde mig.. jag vet inte vad ska ska tro på längre.. kommer du tillbaka? är det en slump? förblir det som det är? kommer vi bli som förut? eller kommer vi inte ens prata med varann nå mer? frågan är ju de.. själv så vet jag inte vad jag vill.. jag säger inte att jag klarar mig utan dig för då skulle jag ljuga.,. och jag säger inte heller att det inte kan bli värre.. för det kan det.. du kan iaf snacka med mig om vad du vill... jag försökte iaf att nå fram till dig men du bara dissa och gick din väg... vänner eller ikke vänner så vetu att jag inte kommer glömma det du gjort för mig... du har ställt upp för mig.. du har förlåtit mina misstag.. vi har delat både skratt och tårar.. du kanske inte ser hur ledsen jag är... men om du bara visste.. vi kanske var gjorda för varann eller inte..  det här är inget vanligt bråk.. för jag känner mig övergiven utav dig och utan dig </3 det här kanske låter patetiskt att skriva men.,. det finns ju inget annat sätt att få kontakt med dig..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0