...

asså visst jag kanske inte är den bästa i skolan... men det betyder ju inte att jag inte försöker!!
det har inget med skolan att göra..
och det betyder absolut inte att man bara kan avbryta mig.,., bara för att du kanske är en av dom bästa i klassen och för att du alltid har det så lätt.,., men tänk lite på vad du säger nästa gång... jag tror inte att du märkte att dina ord sårade. men det gjorde dom verkligen!! det är inte bara du som har rätt i allt... men om du hade låtit mig prata klart kanske du hade fattat vad jag skulle komma till och då kanske jag inte hade blivit så förbannad!
Kommentarer
Postat av: Anonym

har ud ngn kille nu? :)

2010-09-18 @ 23:04:22
Postat av: Runa

sv: näee det har jag inte..

2010-09-19 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0