som det kan gå :D

ja, fiskningen igår vart ju inte så där jätte lyckad kan jag ju lova :]
  1. det var inte världens bästa väder
  2. när vi hade hett ner ankaret så drev båten bara
  3. så vi satte fast båteni en åra som vi stoppat ner i vattnet så lyckades båten stå still :D
  4. men..
  5. vi lämnade åran i vattnet när vi skulle fara i land och fika
  6. när vi skulle ut på sjön igen så dog strömmen till motorn
  7. så där satt vi och drev omkring med en åra ute på en sjö
  8. men när vi hade drivit i land
  9. (men det var en liten bit kvar typ 3-5 meter)
  10. farfar som hade höga stövla gick ner i vattnet för att komma till land
  11. för att sedan hitta en planka vi kunde ro med.
  12. jag var ju så smart så jag skulle ju självklart följa efter farfar..
  13. så jag sjönk ju ner så jag fick vatten över knäna
  14. sen när vi skulle hem så grundade vi.
  15. och sen när vi skulle rensa fisken skar jag mig på kniven -.-
men det fanns ju positiva saker också så klart :D vi hade ju 5 timmar på oss att fiska men vi fiskade bara i 2 timmar och fick 64 fiskar :D och det vinnade laget som fiskade 5 timmar fick 72 fiskar :D så vi hade slått rekord på alla år!! men nej det gick ju inte. hmm det finns ju en till positiv sak,,, det var juu att jag fick mer muskler när jag rodde :D asså gud jag borde bli en bodybilder!!!! :D
kommer kanske en bild sen på alla fiskar och jag hilda och emma :P  sharmiiiigt!! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0