chalalallalaa

igår så for jag emma och pappa till farmor och farfar  och åt middag :P
sen skulle emma på träning (träning som jag också ska på egentligen)
men jag har ju just varit sjuk, så det var inte det bästa första jag kunde göra xD
så jag och pappa for till kickie och åt glass och såg på solsidan :D typ sjukt bra,. önskar bara att det vore längre pogram...
aja snart ska jag dra till skolan ;D
träning ikv!!! :D då blire målvakts träning hela träningen ;D;D;;D;D;D;D
och ville bah säga att jag längtar tills imorgon :] <3
lalalalalala nanananana
okej jag har fan inget att göra just nuuuuuuuuuuu..............
orkar seriöst inte gåå till buss helvetet!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0