saker man fick uppleva är saker man minns.

tyvär så vart det fel, och nu är allt jag upplevt med er bara ett minne som snart kommer försvinna ur min åsyn,.
ärligt talat vill jag inte minnas alla skratt och alla stunder...det finns bara ett ord som passar in på er.. FALSKA
jag fortsätter framåt... men vad vet jag.. ni kanske fortfarande sitter kvar på samma plats som för 5 år sen..
jag kallade er bästa vänner.. men nu vet jag inte vad jag ska kalla er... några som man bara hade skojj med en tid "and thats it" eller bara några personer man kände en gång i tiden.. eller varför inte bara ett minne.. som snart kommer blekas ut..
jag vill inte och jag orkar inte minnas er..
ni hade en bit i mitt hjärta.. och det kommer ni nog alltid ha.. vare sig jag vill eller ej.. men det är sanningen...
ni verkar inte ens bry er om att ni miste mig.. jag brydde mig.. men nu, när jag vet hur mkt jag egentligen betyder för er,, så vet jag att tårarna som föll inte var värda det.
vi gick skilda vägar...




Kommentarer
Postat av: en du har känt

japp skilda vägar de vart å de kommer för bli

2011-01-26 @ 19:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0