måndag

okej ärligt talat nudå... jag är verkligen inte gjord för att baka!!!! fick för mig att jag skulle baka en kladdkaka.. först märkte jag att det inte fanns några ägg,, men vad då hur mkt kan dom göra egentligen.. och sen fanns det inget margarin!! och inget mjöl för den delen heller.. så man kan väl såga att jag hittade på ett eget recept? elr?
just nu är det i ungnen.. ja gud vet vad som har hamnat i den...ehh potatismjöl funkar väl lika bra som mjöl eller?!?? okej tur att man är ensam hemma så att .. ehh jaa... hoppas bara inte min familj vill smaka på den sen!!! men det blir säkert jätte gott :D då har jag ju funnit ett nytt recept!! ... inte helt fel...    
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0