sportlov! :D

har inte skrivit ngt under lovet för jag har haft fullt upp :)
i lördags for jag och emma med william till fjällen :P åkte slalom osv :) träffade Linnea sista dagen i backen så då åkte jag med henne tills hon skulle fara hem :) <3
och jag vill tack henne för det hon gjorde i liften...
sen när vi kom hem till tavelsjö så for jag direkt till Emma för hon fyllde år :) så Grattis till henne i efterskott :D <3
och sen på torsdag så komme filip hit :D
och igår så for jag towe emma och mamma in till stan, jag skulle kilppa mig, men blev dock inte så nöjd, blev väldigt kort :S och rakt,
men men det växer ju också ut :)
sen for vi till stöcksjö och åt lunch :) Hilda komme just hem från island så jag fick en grej hon köpt där :) hennes farmor och farfar bor där :)
och nu idag ska jag fara till filip :) och kommer hem imorgon :)
före
efter
har aldrig ricktigt påståt att jag är fullt normal :S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0