fredag-lördag-söndag

ifredags så körde jag filip milton linnea adam och linus laserdom :D ehh.. jag vann.. kan man väll säga? :D
sen efter det så chilla vi bara :P
i lördags så var jag tvungen att gå upp ganska tidigt, inte tidigare än filip iaf xD
för jag hade samling kl 10 (Y) men vi vann iaf :) (innebandy match mot ersboda)
filip hade match innan på samma hall så han stannade kvar och såg min, sen for jag och filip hem till mig,. ehh typ lanade film :D
filip drog nyss hem, så jag ska typ plugga till våran sal-skrivning i mogon.... toppen (Y)
i våras... nu är det svinkallt ute..
Kommentarer
Postat av: Du vet vem...

Runa jag vann sluta ljuga-.-

2011-10-30 @ 16:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0