söndag

i fredags efter skolan så träffade jag min nya gitarr lärare, han verkar vara riktigt bra faktiskt :)
sen efter det så drog jag till filip :) sov hos han :) sen så for vi hem till mig på lördagen :) fast nu idag (söndag)
så var vi kliva upp tidigt för jag hade samling halv 9 för att det var uttagning till läns laget, så vi skulle spela matcher i dag på nolia (innebandy snackar jag om)
filip såg första matchen :) sen körde pappa hem honom :)
det gick väll sådär om jag får säga det sj, sträckte mig i rumpan bla!!!! :O
men nu så har jag och emma sätt en film som heter "you again" den var grymt braa :D
hoppas att alla haft en bra helg :)
9 månader på onsdag <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0