every fucking day.

Har ni någon gång känt att det saknas något/någon i erat liv?
.
Har ni någon gång känt att allt ni gör inte räcker till?
.
Har ni någon gång känt att allt dåligt som hänt är pga er?
.
Har ni någon gång känt att folk i din närhet skulle ha det bättre utan dig.
.
.
.
Nu ska jag vara ärlig, Jag mår fan inte bra. jag saknar någon, en vän? en vän man kan berätta allt för?
jag har haft en sådan, men inte längre.
allt jag gör känner jag mig alltid som nummer 2, jag känner mig alltid som en reserv, en reserv plan?
.
Jag ska väll inte klaga det finns dom som har det värre, men med något jag inte står ut med är att jag inte ens vet vem jag själv är.
.
Ja, jag har känt allt det där.
ja, ibland undrar jag om det hade varit bättre utan mig.
men det tänker jag aldrig ta reda på.
för jag vet att jag måste hitta mig själv, med eller utan hjälp.
.
Jag är dålig på att prata om saker, jag har svårt att lita på folk, är dom mina verkliga vänner eller snackar dom skit bakom min rygg?.. ja det finns mycket att snacka om bakom min rygg.. det är därför jag är rädd, och det är därför jag står här där jag är idag.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0