Bilder i 20 dagar.

jag kommer nu försöka lägga upp bilder i 20 dagar.
varje bild/bilder kommer ha en kategori för varje dag..
.
.
.
  1. bild på mig själv idag, och från förra året.
  2. bild som betyder mkt.
  3. bild jag tycker är vacker.
  4. bild på sminket jag brukar använda.
  5. bild på en vän som bor långt borta.
  6. bild på mitt rum
  7. bild på någon jag saknar
  8. bild på min garderob.
  9. bild på den roligaste personen jag känner.
  10. bild på mitt hus
  11. bild på min gård
  12. bild på mina djur
  13. bild på min familj
  14. bild från när jag var liten som beskriver mig.
  15. bild när jag sportar
  16. bild på en person som jag vill se ut som
  17. bilder på rummen i mitt hus.
  18. bild på mig själv i min favorit årstid
  19. bild på mig osminkad.
  20. bild som jag har tagit under som här 20 dagarna som betyder mkt.
Kommentarer
Postat av: Fredrik

Roligt..... :D

2012-02-08 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0