tötigt!

Just nu så är jag Hemma hos linnea med Milton och firar henne som fyller år på tisdag! :) har haft lite mys kväll, vi har ätit tacos och sedan så har vi varit i kassjö och åkt bob i en slalom backe.. kan ju säga.. fyfan så kul det var alltså!!! haha.. nu tänker kanske du som läser detta, fy fan så tråkigt,.. men inte fan vare det inte!! :D .. vi har även spelat monopol osv.. som sagt bara mys! :)
.
det lär ju komma lite bilder senare från våran kväll, men det kommer dock inte hinna bli så mkt bilder eftersom att batteriet på min kamera snart kommer att ta slut.. men jaja :) vi får se :)
..
vi fick en liten kick att sminka varandra.. ehh ja väldigt vackert må jag säga.. och ja Linnea du är en naturbegåvning på att sminka!! .. kommer även en bild senare på det :)
.
kl är nu kring halv två och natten är fortfarande ung :) som jag sa bilder kommer inte komma från hela kvällen :) men lite privat har man ju ;)
jag hoppas att alla har haft en bra fredag! :)
.
.
imorgon så fyller mamma år så då ska jag fara hem och gratta henne :) filip kommer troligtvis också,. men kanske dock efter gästerna :) det får vi se om :)
.
jo en sista sak..jag hoppas att jag hinnes läga in dag 4 imorgon, om jag inte gör det så får jag lösa det :)
.
Godnatt Fredag!! och Godmorgon Lördag!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0