jag ogillar feber...

Hemma nu :) sandåkern åkte ut i kvarts finalen på straffar mot piteå :(
jag var inte och såg den matchen för Emma låg på skolan med feber. så jag stannade där och tog hand om hon medans pappa for och såg på matchen och raporterade allt som hände :) jag packade emmas saker och sen for vi hem typ vid 10-11 tiden vi stanade av vid en pizzeria och åt lunch :) det var najjs :P
vi var typ ändå vid flarken så pappa körde och visade mig vart jag skulle på flarkenlägret någon stans :)
sen for vi lite vilse :) men vvi kom hem till slut :)
jag och pappa for och sov i lövånger i farmor och farfars stuga :) klev upp halv 6 igen -.-
jag har suttit och ritat en tavla åt min stora syster idag också :) hon ville ha en :)
jag hade ritat en blomma innan och då ville hon ha en ungefär lika dan :) fast lite större :)
men nu vill hon ha en änu större också -.-
det blir lite drygt att rita samma sak typ 3 gånger -.- fast i olika storlekar -.-
men vad gör man inte för syrran :D


har ritat en iris :) något i still med det där :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

koej :D

2010-07-04 @ 21:25:47
URL: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0