pyamas hela dagen :D

Har inte haft tillgång till dator på typ 2-3 dagar :S
men men nu skriver jag :)
vi är äntligen köpt en ny båt :) och flotten som min brorsha bygger är snart klar :)
i förigår så klev jag upp kl kvart i 6 för att jag skulle följa med pappa in till stan :) jag log och sov i bilden, kring typ 8 så dök brynjar upp (Hildas pappa)
han tog mig till stöcksjö :)
jag gick genast upp och väckte Hilda :)
hon blev super glad xD
vi badade och cyklade till röböck (vi cyklade ju förgäves)
vi köpte två drickor som vi senare skulle ha när vi skulle fara till sörfors till Linnea Och Milton.
vi glömde ju självklart drickorna -.-
men vi hade as kul :) vi badade bastu flotte från typ 6 till halv tolv eller vad det nu var :)
sen sov vi hos linnea :)
dagen efter så skulle jag och Hilda fara till min farmor och farfar och hennes mormor och morfar :) för det var slottern :) slottern är när man tar in hö :)
Milton Följde med dit :)
 vi for och badade senare :)
och sen körde farfar hem jag emma och matte :) Amanda följde även med :)

i morse så väckte Amanda mig halv 10 -.-
men hon hade ju varit så duktig och gjort frukost åt alla :) sen i dag har jag och emma sätt på film för det har regnat :)
såg en film som hete..Percy jackson and the olympians :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0