Kanske inte -.-

Är man lyckad eller är man...skulle visa Elsa när jag stod på bryggan att jag inte kunde göra moon walk, 
och jag såg ju inte när bryggan tog slut så wopps så var man i vattnet med kläderna på och allt -.- Och gissa vad som låg i tröjfickan...MOBILEN! Ganska typiskt mig -.-
Så nu har jag fått låna en gammal mobil av Emma som tur är :)

Men nu ska jag Emma och Towe dra in till stan :) Har inte planerat att köpa något, men jag får se vad det blir :)
Åsså är det ju match ikväll :)

Emma och Towe :)

Ps: jag kom vidare till flarken lägret :D
Fråga om ni inte vet var flarken är så svarar jag :) <3
Nu ska jag gå och packa far om 10 minuter typ :) <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0