Sluta regna :(

Klev upp kl halv 6 i morse :S
Vi hade samling kvart över 7 :S
men men det var kul ialla fall :) även fast vi förlorade :/ men inte hella världen :)  vi mötte ett värdigt lag :)  men skulle ändå varit kul att vinna :P det är ju första cupen jag spelar med sandåkerns f96 :) inte första menförsta då jag verkligen gick i deras lag :)
när jag komme hem såg jag på tv :) och nu har pappa satt mig i massa arbeten!!!!
men jag får se hur det blir ikväll om jag ska vara med sara eller inte :) vi snackar om det :) <3
hörs :) <3
skit länge sedan jag rita -.-
Kommentarer
Postat av: natalie

har du ritat de där ;o?

2010-07-04 @ 22:37:44
URL: http://tthisisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0