Fett najjs Helg <3

på valborg vart det att dra till Emma med fredrik och Emma.H fett Kul senare komme Ellen :P Ellen komme när jag Emma och Fredrik såg skräck film!! det var just den stunden jag var som räddast :) men då är ju ellen så smidig och förstörde stämningen i det hela xD
Men när vi byte till en annan skräck film så satt hon och skrek lika mkt som jag xD Jag lovar Emma satt typ bah och flina xD

Vad har alla gjort på valborg??


Igår så drog jag till typ ett öde hus "fira kajsa"
hade fett kul kväll med sara.s sara.c Fanny Henrietta Kajsa och Michaela :D
... det var synd att inte Isabelle inte kunde komma  "sjuk"
Vi åt Pizza hehe.
jag hade även gjort en väldigt fin tårta till kajsa :P "misslyckat"
 
idag ska jag bah chilla. inte så bra väder så jag ska väll bah se tv  rita eller spela gitarr :P <3 Puss Hare :P <3


Är inne på pappas användare så jag hade inga bilder. Beklagar.

Kommentarer
Postat av: Emma<3

Haha ja men jag hade ju sett den förut eller ja iaf en del av den och Runa den va inte läskig och du hade ändå sagt att du ville se den och ni satt ändå och skrek som ja jag vet inte vad kul hade vi iaf puss<3

2010-05-02 @ 12:01:58
Postat av: *majalinder

HEJ RUNA :]

2010-05-03 @ 18:42:13
URL: http://baramajaas.blogg.se/
Postat av: dödernsberg :O omg

haha visste du att jag hede tårta i kajsas ansikte xD h.u gjorde så jag gjorde det.. du sov nr det hände:P det v ar as kul :D du jag har sovit i mitt nya rim idag :D:D:D

2010-05-04 @ 09:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0