Härligt!

Fett skönt med en tidig helg asså :P

igår så var jag emma och maja på grubbe revyn :P fett skojj :P
komme typ hem 1 eller nått sånt somna kanske halv två :)
har ingen aning vi kanske komme hem halv 1 till och med hehe.

vaknade typ halv 8 typ för att min väckar klocka ringde :P
sen for jag på zoon lägret :P ... pappa sa att det började typ 10 men det var halv 10 xD
så jag komme sent :] lite pinsamt :P det gick lite så där :P mina fotbolls skor gick sönder så jag fick köpa nya idag :P
och jag har ju sträckt mig på tre ställen också :] men hyffsat gick det väl :P
men i morgon ska vi ju spela match :P det blir skojj :P

just nu sitter jag och spelar gitarr :)
ska kliva upp  typ 5 i morgon för att annars kommer jag mig inte in hehe. kul.
så jag ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll :)



från köks fönstret hihi.
Kommentarer
Postat av: >> BARAMAJAAS <<

OMG DU LYCKADES:O grattis:]<3

2010-05-13 @ 20:55:12
URL: http://baramajaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0