jag kommer med ljus i min krona...

igår kväll så komme min stora syrra hem :) vi såg filmer osv efter min träning :) och sen så sov hon hos oss :) imorse så hade vi det mysigt och såg lucia på tv med lusse-bullar och pepparkakor och varm choklad osv :) fett skön känsla kjl :) nu känns det verkligen som om att julen är på väg :D
när jag komme på skolan så hade vi 9:or lucia tåg :) och nu sitter jag bara och väntar tills slutet på lektionen då vi ska få tillbaka våran so:uppsats :) sen blire att fara till stan och träffa filip och sedan försöka hitta julkläder :) far sedan hem till filip oh är hos han ett tag tills mamma kommer och hämtar mig ikv :) hoppas alla har en bra Lucia!! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0