till och med skadar man sig när man spelar pingis!! inte ok..

Idag på idrotten så spelade jag Linnea och Milton King, Linnea var king och milton mötte Linnea,,.. konstigt nog så hamnade jag bakom Milton precis när hon skulle smächa, milton slog mig rakt i pannan på den smala sidan av racket, och tro det eller ej, men racket gick av.. det fula var att på den kansten brukar racket vara stabilt,, men ikke sa nicke..
kommer en bild,, men klaga dock på bilden hade grinat en bra stund inne på toan innan det och var alldelens röd i ögonen osv osv..  vet inte om man ser så tydligt min bula i mitten av pannan..... men men
men humöret måste man ha!!
Kommentarer
Postat av: elsa och linn-vinn presentkort på bikbok, hööks eller intersport

haha aj!

2011-12-12 @ 13:53:16
URL: http://hovkrats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0