saknaden är inte lätt utan dig..

igår var det den 21 februari, som även betyder att jag har varit tsm med min älskade filip i två månader <3
har inte träffat han på en vecka nu och lär inte träffa han fören om en vecka heller, och med det vill jag säga att jag saknar honom otroligt mycket,
Du är det bästa som har hänt mig, och tanken att förlora dig vågar jag inte ens tänka på,, för jag hade nästan nått botten, men sen lärde jag känna dig, du har stått vid min sida sen första stunden,
och jag kommer alltid stå upp för dig, och hjälpa dig så länge du vill ha min hjälp, som jag naturligtvis hoppas att du alltid vill ha,<3
du anar inte hur stor min gråt är när jag är utan dig,
jag älskar att höra din röst,
jag älskar att se på dig,
jag älskar att ha dig nära,
jag älskar din personlighet,
jag älskar ditt utseende,
jag älskar dig.
det är bara att inse det, du är den enda för mig Filip Gottfridsson.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0