kär och galen

gallet skönt att det är fredag och snart helg!! .. önskar bara att helgerna vore länge.. hinner formodligen inte blogga i hellger,, är det onormalt att jag ionte bloggar?? .. nä tror inte det.. min helg tillbringast iaf nu idag först hos mina kusiner i stöckså för vi ska fira brynjar, filip följer med dit så jag ska fara till han efter,, sover hos han,. och sen är jag där imorgon också, måste tyvär hem på kvällen för att jag ska upp tidigt på söndag för att sedan åka med spelar bussen till skellefteå,för att sedan spela dam junior match, ska dock sitta reserv (och för alla dom som inte vet så är jag målvakt) för jag hade som sagt stukat foten i veckan och där med inte kunnat träna, som jag tycker är ...
iaf hoppas alla får en bra fredag (Y)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0