Dag 12, Bild på mina djur,

Det är lite svårt att få Alla djur med på samma bild så dom får enskilda :)
.
kommer lägga upp bilderna beroende på hur länge vi har haft djuren, (störtst först)
.
Minus
Mimmi
Måns
Meo
(lägg märke till att alla djuren börjar på "M" .. detta var inte något som vi hade tänkt.
.
.
Minus: är en svart katt med vitt under år, vi fick han när vi just hade flyttat till Tavelsjö, dvs när jag var 2 år,
så han är ca 14 år gammal. Minus är typ världens snällaste katt, och han är envis som s*tan.
.
.
.
Mimmi: är en Golden-retriver som vi köpte när jag skulle börja på en ny skola i 6:an,  Alltså är hon ca 4 år gammal.
Mimmi är (enligt mig) värdens finaste hund, Hon är lydig men kan dock få sina stunder då hon bara går sin egen väg (sprall humör) fast nu håller hon på att "växa upp" så hon är betydligt lydigare nu.
.
.
.
Måns: är en katt med lite olika färger (man kommer se det på bilden) ärligt talat så påminner han om en katt som vi hade förut, han hette findus, jag tycker att dom påminner om varandra för att båda har samma mönster,båda två är typ "coola" dom verkar inte bry sig om saker typ, dom typ ligger på helt random ställen, om jag ska sammanfatta allt så kan man säga att dom är typ helt Borta. Men världens sötaste..Vi har inte haft Varken Måns eller Meo så speciellt länge,.men kanske ett år eller två.
.
.
Meo: är också en katt i olika färger, Meo är vädigt speciell katt.. hehe.. vad kan man säga.. ena stunden kan han ligga och vara hur mysig som helst tills han helt plötsligt kan bara springa upp som en turbo och hoppa upp och ner från möbler, springa in i köket. till rummet och köket igen.. osv osv.. väldig speciell katt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0