GÄSTBLOGGAREN FILIP GOTTFRIDSSON! :]

Tja tja bloggen! :) 
Som ni ser på rubriken så gästbloggar jag på runas blogg medans hon tittar på tv och äter glass. :) 


Runa




Du är det bästa som någonsin hänt mig, jag älskar dig med hela mitt hjärta!<3
Första gången jag träffade dig kände jag att du var den rätta för mig! 
Du har gjort allt så jävla mycket lättare för mig, jag orkar gå upp på morgonen.. det hade jag inte orkat utan dig. Det jag försöker säga är att du är en underbar person som jag aldrig kommer att glömma eller lämna. Vi har så mycket minnen som aldrig kommer att glömmas men fler minnen kommer det allt bli kjl!<3  

PUSSSSSSSSSS// Filip Gottfridsson ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0