dålig bloggare... torsdag

nu kan jag bara inte säga annat än att det var jävligt länge sen jag bloggade,.. nog har jag haft tid, och nog har det hänt mycket,.. men jag ska säga sanningen :) jag har fane mig inte orkat :) men nu sitter jag iaf hos milton och väntar på hon ska bli klar :) och sen ska vi dra ut en stund :) sov hos älsklingen inatt <3 btw vi har varit tsm i 5 månader  :)
iaf tillbaka till milton :) ska sova här ikväll :) och sen imorgon blir det träning och sen typ bio med michaela och sova där sedan :) hoppas på att få sova hos filip på söndag också :) 5 dagars lov är det då inget fel på kjl ;D
hitta charmig bild på milton när hon var på älgjakt, ingnorera älg benet... tack..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0