prao vecka (Y)

i lördags så for jag ochy emma och kollade på massa innebandy :D  våra matcher och filips matcher :) .. gick väl så där för vårat lag.. dom spelade bra tyckte jag, men hade bara lite otur.. filips lag därimot spelade jätte bra :D komme tvåa :) jag satt jätte nervös..

i söndags efter alla matcher så for jag till Hilda :) hadde en mysig familje kväll :)
och nu så är jag och hilda och praoar på stöcksjö dagis :) hur söta barn som hellst jöö !! :D 

ehh har rast nuu. :D ... börjar kl 9 och slutar kl 3 :D

iaf eefter praoen så far jag och hilda till stan för några ärenden.. ska bla till skolan och hämta lite papper osv.

sen ikv så får jag fane mig fara och träna :D .. och om jag skadar mig.. då jävlar.. hoppas att alla har en bra måndag (Y)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0