jag william och emmas samtal.. en vanlig dag..

sitter här och smeker mina knän.. emmas fettma knä.. mina knän.. jag får inte ihop det.. mina knän. donk donk donk.. haha.. hihih.ehhhgg.. ahh ahh.. gahhagggahhh.. HAHHAHAHHAHA.. gaahhaaa... asså.. nää..skaffa ett liv.. asså det där dunkandet.. dunk dunk.. HhihiHHHII haghcghgaahh....  facebook.. emma tar inte killar som runa gillar.. idiot.. asså..n
hhi..ahah..
visst ska ni göra sittupps med mig ikväll? brukar typ göra 150.. ja jag brukar göra 200.. visste du det..här får du höra iaf..dunk dunk.. ring ring.. det var ju för länge sen..vårat samtal.. roligt samtal..åhh det snöar!! asså.. hör ni ngt konstigt.. dunk dunk..men jooo.. det vet ja intee.. eller den slutar iaf..fallow me and everythingb fdbfsfd..om du ville veta.. pust..donk donk.. nu tar vi andra foten.. den här var jag mest smidig med..everhmm..men jag vill sjunga..jjajja..vad är fel på lunginflamation då? är det ngt farligt?.. är det bara runa som har ett sånt där nytt foto? emma har ju gammalt?.. men runa har ju bytt för hon hade en jävla dubbelhaka!!visst har han haft blå hjälm?.. det är han jag lovar..al fucking day..al fucking night..vetelations systems trumma?? .. trumaa??ehhhhhhh... aaaaaajjjj...hihihi..du är så goo runa.. all day all night..fan jag har sagt det tusen gånger.. nee okej.. nämen jag vet..hej jag heter william...cp... tysnad..tysnad..men va fan.. tysnad.. men hallå min pappa går alltid in på din blogg och kollar.. han tycker.. tycker han?.. vad spelar det för roll?vi ska va där om 20 minuter .. ska vi packa.. jag har inga kläder imorgon.. du har ju snorat ner byxorna.. det ser rent av snorigt ut.. vem äre du har kollat på.. donk donk..tysnad..hhhaha..ehh.. han snackar inte med mig.. du gilllar han.. hallå är det inte såna här man syr kor med.. syr kor?? alltså när dom har sår? man syr människor med det.. hallår är du dum eller? man syr männinskor med det.. nu har vi en heluppsättning..kan jag få ditt nummer.. asså det är inte jag..memmmee.. jaha men det här är katt.. vad heter det.. katt.. katt hår!! ..nä inte sånt här katt hår.. sånt som dom har här..här.. fransar..nä men här.. jaha såna.. katt balle.. men äru trög!!..kom på det.. är du tvungen att veta det idag elr?.. ja.. vad vare du tänkte säga.. katthår..kattianer..du vet  vad jag menar.. mjamhår?.. det är inge kul!! har du en spricka runa? ASSÅ EMMA DU HAR NGT EMOT.. j´han har ngt emot.. han är kär idig.. dig n´han dissar mig.. osv osv.. det är för att du undviker han.. det har fastnat mellan tänderna.. nu vill jag fara till mormor.. kan du hitta mina byxor elr? asså den har fastnat på ricktigt.. krysta!!!nunu nu kkommer det.. nej fan.. vad fan ska jag ha för byxor!!..HGAHAHHAHAHAHAHHAAH kan någon dra losst den.. okej. ni måste dra i båda samtidigt.. kom lite närmare.. hur tror du jag fick in den??men kan ngn dra loss den..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0