haft en underbar dag med lilla fröken sara idag :)

Vaknade av att pappa väckte mig och frågade om jag ville dra ut på tavelsjön :)  hade lovat sara att jag skulle vara med hon, så hon fick följa med dit. Vi hade sjukt kul :)

Speciellt när vi åkte ring :D haha vi sjöng typ opera "eller ja sara" jag skulle vara bas tonen, men ärligt talat så sög jag på det xD "bevisat" inte min grej...


Ja nu sitter jag i alla fall hemma hos sara :)

pratade precis med en tjej som säger att jag har push-up till månen och u-ringning till golvet och hon säger även att jag tar 100 kr i timmen -.- snacka om no life ( oc snacka om att jag blev ganska upprörd)aja vem bryr sig ,  det är hennes fel att hon orkar slösa tid på mig xD

Jag och sara har ialla fall haft sjukt kul idag, kommer lite bilder nu :)

Sara tog bilden på mig :) Länk till hennes blogg HÄR!


Hehe en annan bild hon tog, jag blev typ helt knäpp när hon redigerade den haha skitsnygg ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0