hallå :)

nä är men hemma igen :) vaknade kl 8 i morse för jag och emma skulle fara och spela cup-match :) jag och Amanda har blivit inlånade till 97 orna :) (och nästa vecka far vi två på flarken lägret) :D
vi vann i alla fall mot bjurholm med 6 eller 7-0 :D
sen for jag och emma hem och duschade och sen for vi till vindeln och firade mormor :D så ett STORT grattis till mormor :D
ikväll blire nog bara att slappa :) match imorgon igen :)

kan inte sätta in  några bilder för minnet eller något var fult på datorn -.-



vi var vid vindelälven :)

jag gick in på någon konst grej och hittade en skit snygg tavla :) och då skulle jag ta kort på den :)
och helt plötsligt stod självaste konstnären bakom mig och sa.. man får inte ta kort utan konstnärens tillstånd :) då sa emma men vem är konstnären... och då sa han att det var han och då frågade jag om jag fick ta kort och det fick jag självklart :D
och sen fick jag hans autograf :P hehe tycker att jag är ganska cool :P han hette Henrik i alla fall :) och ritade sjukt bra :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0