Sara gästbloggar, hehe

Halå i stugan! :D

Nu är Runa's underbara kompis Sara (Culligan) här och gästbloggar, bara så att ni vet så är det jag som håller på och fixar med Runa's bloggdesign, så den kan se lite risig ut nu tills jag har fixat den. Men hoppas bara att hon blir nöjd och att all tid som jag faktiskt lägger ner på denna design är värt det......(så att jag inte får ett surt samtal mitt i natten typ " SARA VAF*N HARU GJORT ME MIN BLOGG VAH?! DEN ÄR JU HELT FÖRSTÖRD"......

Men iaf nog om det, idag ska min kära kompis Petronella komma hit ut i bocshen (stavning?) och spendera tid med mig......och eftersom jag är så grymt kul att vara omkring så ska vi troligtvis fara och bada eftersom det är så bra väder idag, och då kanske vi träffar på Runa om vi har tur oxå ;)

Men nu ska jag väll fortsätta lite med designen en stund innan Petronella kommer :) Haha och eftersom jag har så tråkigt så kommer här en bildbomb med lite olika bilder på Runa från olika tillfällen, enjoy:

Haha så söt min älskling är <3 (jag vet att hon kommer att uppskatta de här bilderna SÅ mycket) ;P

Puss&Kram  //Sara the bloggdesigner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0