sommarlov!!!

GUD SÅ SKÖNT MED SOMMAR LOV!!!! <3<3
efter skol avslutningen så drog jag och emma och gick till teg :) där hämta hon sin börs hos sin pappa :) sen körde han oss till stan :)
sen vart det tivoli med emma,sara,sara,michaela,kajsa och fanny :P fett skojj :D
sen så for vi på max och åt :)
emma bjöd mig på en strips meny :D
sen tog jag sara sara och kajsa bussen till tavelsjö :)
sara.s följde mig hem direkt :) efter en stund komme henrietta :P
och sedan kajsa :)
skojj :)
men jag var nog ganska trött :]
dom for hem för en liten stund sedan..
så jag funderar på att gå och lägga mig :)
I KYRKAN
TEG
HEMMA
och sova..
Kommentarer
Postat av: Cnullis

Vaf*n har sara på huvudet???

2010-06-14 @ 00:25:18
Postat av: Världens underbaraste runa! <3

gustavs keps :)

2010-06-14 @ 17:50:31
URL: http://runaiz.blogg.se/
Postat av: sara henrietta sara kungliga gänget.com

HAHHAHAHAHHAHAHA KOLLA BILDEN PÅ SARA OCH HENRIETTA

2010-06-16 @ 14:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0