Lediga!

Igår så for jag ju till holmsund för att se Emma (min lilla syster)
spela match :) dom vann med 3-0 "grattis sandåkern" (Eller vare 4-0 mhm)
Emma följde med mig :P fejj skojj :P speciellt när vi satt i bilden mär det börja regna xD

sen körde vi hem Emma och for sedan till mormor för att äta middag med kusinerna :) skojj det med, fast det vart lite drygt med en av mina kusiner efter ett tag :) (kusinerna på mammas sida)
sen for jag hem :P Emma komme efter ett tag :P stod och kratta gården när hon komme :P

vi lasstade kvistar på släpvagnen :P  och sen körde vi det till något ställe :P
jag tycker det är svårt att köra med släp :]

vi hade i alla fall skit skojj "ingen komentar"

sen for vi hem  till Emma :) såg wallander :)
sov hos Emma för vi är ju lediga IDAG ;)
fett najjs :P

längtar inte tills i morgon :S skola :/




Emma för ett par år sedan :P <3 puss hare <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0