sitter på skolan nu.

ja nu sitter man på skolan. dö trist väder ute :S
har spec engelska i tre timmar  med Ylvissss :P
asså jag tror inte att vi har jobbat något den här lektionen. inte bra alltså :/ men jag har verkligen inte orkat på grundav pms, fryser och funderar :P  hehe.

har gitarr kl tio i tre :) så jag ska försöka hinna med halv 4 bussen hehe :P
syrran ska komma och äta hos hos i kväll (med killen)
fett najjs :P har inte träffat hon på evigheternas evigheter... saknar hon <3

sen på kvällen har jag träning. hoppas det slutar att regna :) annars blir man blöt.. skadar inte så mkt men det är inte så najjs att sitta typ blöt i bilen i en halv timme +svettig men det blir man ju ändå :)
hoppas inte att min sträckning går upp :P
och får se ikväll om jag har ont i hälen :)

nu ska jag fösöka hinna få lite gjort :)

puss hej :P


hade ingen bild :P men dena bild hade jag i alla fall. årets snygging ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0