Älskade syster<3

Emma ---------->
Älskade lilla syster<3 tänk att jag fick just dig som min lilla syster<3
hade aldrig önskat mig något eller någon annan i stället för dig..
jag är inte tvingad att älska dig bara för att jag är din syster, jag är inte tvingad att stötta dig bara för att jag är din syster och jag är inte tvingad att alltid finnas där när ditt liv håller på att rasa samman bara för att jag är din  syster,.,
.jag älskar dig  och kommer stötta dig och kommer finnas där för att jag vill och för att du är en person jag är bered på att offra allt för!!
vi kan ha våra bråk som vilken som helst  person kan.,., men bråken vi gör, gör vi ju av kärlek och det vet du ju! vi lär oss av varandra.. du har alltid stöttat mig.. du vet hur jag vill bli tröstad.. även om jag kanske inte vill snacka om det så sitter du där och försöker försvara mig när .... försöker få ur mig massa saker..
kan prata med dig om allt... du har varit så mkt mer än "bara" en syster!
alla minnen jag fått dela med dig! jag kan förstå att du kan bli läss på mig ibland men det jag gör är inte för att vara elak..
skulle aldrig göra något mot dig som skulle såra dig! hur hade jag kunnat klara av livet utan dig.. du har betytt sjukt mkt för mig och kommer alltid göra,.,.,. även om du hade stått på andra sidan jordklotet skulle jag fortfarande kunna se dig skratta...
du är en person som är värld att leva för!! finns så mkt att säga! Tack för att jag just fick dig som min lilla syster och Tack för att du är den du är och TACK för att jag fått chansen att vara den syster jag alltid velat vara!!
utan dig,inget mej,
du gör min morgon du gör min dag och du gör mitt liv till ett så mkt bättre ställe att leva på,.,.
kommer älska dig oavsätt vad som händer!!
den finns INGEN som skulle kunna ta dig ifrån mig, för du kommer alltid att vara MIN syster och du kommer ALLTID vara den JAG älskar mest!!
tack för att du finns Emma Hörnlund!!!!! <3<33<3 Tack för allt!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0