sweet saturday ;D

igår så hade vi prolypiaden med skolan så vi slutade halv 12 :) drog till stan med en kompis :)
sen så hade jag träning kl 4 :) vart ganska mkt lek xD
sen så hade vi surströmings fest :D fest kul!!!  pyskologen är en höjdare i våran släkt :P
sen så på kvällen så körde hildas familj mig till filip, kom dit typ kvart över 12 :) vi somnade inte fören typ halv 3 :) idag så var vi på stan och jag köpte en present till min stora syster :)
han kköpte ett par hörlurar till sin mobil :) ikväll ska vi typ bah  chilla :) hans föräldar är i stugan :P ska köpa pizza och se film osv :) najjs :P sen så imorgon ska  hildas familj hämta upp mig för vi ska till min stora syster och fira henne som fyller 22 men hon fyller på tisdag :) men firas imorgon ;D hoppas alla har en bra helg ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0