andra advent

i fredags hade vi det skit kul hos linnea när vi skulle spela in filmen :D
vi spelade in till ungefär typ halv 12, så det var ju rätt kallt ute,, hehe.. hildas mamma komme och hämtade jag milton och hilda kl 12, då drog jag till älsklingen och sov där,har typ inte sovit så bra på länge vill jag bara säga, sen i lördags så skulle han spela match,, så vi for till ersäng, där träffade jag Linnea och Lovisa, så jag satt och snackade med dom under matchen :) .. sen senare på kvällen så for jag filip (filips pappa) linus och (linus pappa) och till övik och såg hockey,, var ganska trött när vi komme hem,, sen i morse så drog filip på match igen,, och jag fortsatte sova,, sen så såg vi baksmällan 2!! kung!!  sen så drog jag hem,, har inte gjort så mkt sen jag komme hem,, typ städat.. hade ingen match i helgen.. men i morgon blire att åka skridskor och träna senare på kvällen :)
min pojkvän är den bästa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0