chalalalalla

sitter på skolan nu och har spec engelska,., fast jag har suttit och tränat på so provet som vi har om en stund.. tagga!!!! fast ne..

ska fara till filip efter skolan :D:D:D:D:D<3

och tack sara för att du har fixat min header!!! <3

hmm jag har inget att skriva om...ehh jag var på stan igår med towe, hittade en tröja :)
träffade även gustaf på stan, :)  sen hade jag träning.,. misslyckad som fan,, kunde inte stå på ena käet,,
och tänk er att ni har en kyckling file´i låret, och sen så sprängs den,, så känns det nu  -.-
(skada från när jag var i övik på cup) (Y)

nu slutar vii snart!!!! :D
prov nästa...


Vill ha sommar.
Kommentarer
Postat av: ylva

hahahhaha, viols kommentar, men varför skulle du vilja ha en kyckling file i låret som sprängs? haha

2011-02-08 @ 20:29:17
URL: http://ylvanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0